čtvrtek 27. října 2011

Moudrost #5

To jsem takhle včera byla na jedné akci, o které jsem si myslela, že bude trvat dlouho a dlouho. V jednu ráno byla nicméně rozpuštěna.
Tak trochu nevěda, co počít, začala jsem se shánět po nějakém ubytování. Domů se mi jet nechtělo, protože bych na cestě strávila půl svého života, a tak připadla možnost na mé dva kamarády, co žijí sami v takovém pěkném bytečku na Budějovické, mají v lednici vodku, zelenou, pod postelí vodnici a na stole hašiš.

Takže po strastiplné cestě, kde jsme si udělali z nočky taxíka (jeli jsme v něm uplně sami, to fakt ve středu večer nikdo nepije?) jsme konečně dorazili k nim domů.
Vodka byla hnusná, ale lepší než drátem do oka, žejo. Zelená chutná pořád jako ústní voda, ale kdyby tomu bylo jinak, padne mi celá jistota existence. Hašiš jsme nezkoušeli (a jedině dobře tomu)

Každopádně někdy ke čtvrté ráno můj kamarád začal vyprávět tuny a tuny moudrostí, ale já si je nepamatuji. Pamatuji si jednu, a to proto, že jsem si ji zapsala. V mém stavu jsem to do mobilu napsala doslova takto: Chcete vymytit rpmqpt z ceskybc silniaa...

Naštěstí si pamatuji originál a ten zněl: Chcete vymýtit smrt z českých silnic? Jezděte po chodníku!


Tenhle chlápek si to vzal k srdci...

Žádné komentáře:

Okomentovat