pondělí 17. října 2011

Ty hrozivý tramvaje

Dneska jsem jela na jednu "obchodní schůzku". Rozjíždíme jistý projekt a já byla pozvána na šálek kávy a trochu toho přátelského potlachání.

Charakteristika:

Místo srazu: VŠE
Místo mého bytí: Karlovo náměstí
Nejsnazší cesta: tramvaj č.9

No a jistě, že přijela ta hnusná stříbrná, která sice vypadá zvenku moc pěkně, ale uvnitř ji designoval člověk s půlkou mozku, přičemž na lebce měl tučnými písmeny napsáno Před upotřebením protřepat a zapomněl na to.
Jak se tam má člověk asi vejít společně s gazilionem jiných cestováníchtivých spoluobčanů? A jak se tam má vejít další gazilion cestováníchtivých spoluobčanů, co stojí na každé zastávce, kde zastavíme?
A nejlepší vždycky je, když si doprostřed té neuvěřitelně úzké chodbičky, kde si lidé naprotisedící věčně třou kolena, stoupne nějaký ten #[&@}@Đ# a není schopen se hnout ni o píď, i když na druhém konci pekelného stroje lidé vlají ze dveří a křečovitě se drží tyčí, popřípadě leští nosy sklo, jak jsou na něj brutálně namáčknuti.
A přitom by stačilo udělat tři kroky stranou.
Jsou lidé opravdu tak hloupí nebo je to čistá škodolibost?


V Bangladéši jsou na tom možná o kapánek hůře, ok

3 komentáře:

  1. Přestala jsem si stěžovat po zážitku s bezdomovcem v trolejbuse, už mi nevadí ostatní lidi.

    OdpovědětVymazat
  2. jooo! taky ty stříbrný konzervy nesnášim

    OdpovědětVymazat
  3. A teď jsem četla, že budou rušit T3. Ty nejkrásnější a nejfunkčnější tramvaje, co kdy dopravní podnik pustil do oběhu...ach jo, Praha se ztrácí...

    OdpovědětVymazat